Jamaica ---

This is where to post/find all rideouts and monthly meets taking place in Rest of the World.

Moderator: Site Team

User avatar
Andyb
Registered User
Posts: 114
Joined: Thu Sep 01, 2005 9:27 am
Antispam - What is 3 x 12?: 48
Location: Kidderminster

Post by Andyb » Fri Mar 09, 2007 8:05 pm

hiya mate

Been there done that got the T shirt etc... Know exactly how you feel, take care and see you around wales soon

Andy

User avatar
Boots
Registered User
Posts: 1093
Joined: Mon Jul 31, 2006 8:49 pm
Antispam - What is 3 x 12?: 48
Location: Church Langley, Essex.
Contact:

Post by Boots » Fri Mar 09, 2007 8:21 pm

Sorry to hear that mate :( Just keep on climbing that hill,.....it will get better!!!! :lol:

Boots 8) 8)

givitsum
Registered User
Posts: 3634
Joined: Fri Feb 13, 2004 9:22 pm

'friends' ---

Post by givitsum » Sun Mar 11, 2007 4:06 pm

Thanks all who have been in touch on here and by text --- I really do appreciate your kind thoughts and offers of help.

I'm back in the UK Tuesday 13th and think I'm in better shape than I was when I left --- hell I've even got a tan :lol: It will probably peel off as usual in the dreich UK tho' 8)

I've got a bit of a plan in my head but will just have to wait and check out the situation before making any more rash decisions :roll:

It's nice to be among friends --- thanks again for your support

Don

User avatar
XXDRAC
Registered User
Posts: 537
Joined: Mon Jun 16, 2003 4:06 am
Antispam - What is 3 x 12?: 48
Location: uk
Contact:

Post by XXDRAC » Sun Mar 11, 2007 4:26 pm

you know where i am bro

jabba
Registered User
Posts: 490
Joined: Tue Jul 27, 2004 5:12 pm
Antispam - What is 3 x 12?: 48
Location: edinburgh, scotland
Contact:

Post by jabba » Sun Mar 11, 2007 4:34 pm

good 1 m8 :D

User avatar
stuxjr
Registered User
Posts: 301
Joined: Mon Jul 11, 2005 11:16 pm
Antispam - What is 3 x 12?: 48
Location: fleetwood lancs
Contact:

Post by stuxjr » Sun Mar 11, 2007 4:54 pm

keep your chin up m8 things can only get better,you can store your bike here any time :wink:
xjr have more grunt

givitsum
Registered User
Posts: 3634
Joined: Fri Feb 13, 2004 9:22 pm

'back on the road' ---

Post by givitsum » Mon Mar 19, 2007 5:00 pm

Well I'm back on the road --- had a crackin ride with Ash & Mike yesterday :lol: only 80 or 90 miles but a good gallop and plenty of chat --- great stuff :lol:

I have a few things to sort out in Os. then no doubt I'll head north as the weather improves. I'm quite snug in my van on Ash's paddock at the mo' even tho' I'm on top of a hill and the wind is threatening to dump me down in the valley beside my former home three miles away as the crow flies 8)

I wake up to the most magnificent sunrise every morning the back of six --- gotsum great pics but can't do a lot with them at the mo :lol: It's great walking country round here with a myriad of paths & trails --- time to get fit after Jamaica's excesses :lol:

Got a date with Willie in July for a Tour of Scotland with his Cheko mates. Will have to get my liver in training for that one :lol:

Will probably be on a visit to Bridge of Allan in the odge at easter --- will dump a load of spare stuff on my son --- funny how the world can turn full circle :lol:

givit :cooldance:

User avatar
XJRAndy
Paid up...
Paid up...
Posts: 2011
Joined: Tue Nov 19, 2002 9:38 pm
Antispam - What is 3 x 12?: 48
Location: Swansea, South Wales

Post by XJRAndy » Mon Mar 19, 2007 5:01 pm

good to see you back on here mate...keep your chin up :wink:
:wales:

Examine what is said, not who speaks :!:

User avatar
Matt
Paid up...
Paid up...
Posts: 4640
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:35 am
Antispam - What is 3 x 12?: 36
Location: Chorley, Lancashire

Post by Matt » Mon Mar 19, 2007 5:02 pm

Keep your chin up mate! It will all come good in the end. :lol:

User avatar
dalton
Registered User
Posts: 1466
Joined: Mon Feb 13, 2006 12:55 pm
Antispam - What is 3 x 12?: 48
Location: middlesbrough, Gods Country

don

Post by dalton » Mon Mar 19, 2007 5:04 pm

Good to see your getting sorted mate and as i said in my pm to you that offer stands anytime, take it easy :wink:
If i ever grow up i wanna be like me dad

User avatar
Dieffe
Paid up...
Paid up...
Posts: 4987
Joined: Fri Jun 06, 2003 8:48 pm
Antispam - What is 3 x 12?: 36
Location: Wirral, Merseyside - not far from the Tap
Contact:

Post by Dieffe » Mon Mar 19, 2007 7:01 pm

Nice to have you back Don. :D
Image
All opinions in the above post are totally irrelevant and any offence caused to any person or persons is wholly intentional.

User avatar
Nick Loftus
Paid up...
Paid up...
Posts: 575
Joined: Wed Nov 20, 2002 6:16 pm
Antispam - What is 3 x 12?: 48
Location: Hayling Island, Hampshire

Post by Nick Loftus » Mon Mar 19, 2007 7:18 pm

Hi Donald,

Glad you're back ... and looking forward!

See you on the road sometime 8)

Cheers, Nick.

givitsum
Registered User
Posts: 3634
Joined: Fri Feb 13, 2004 9:22 pm

laptop

Post by givitsum » Mon Mar 26, 2007 10:12 pm

have finally got on-line with my new laptop----had to go to Scotland to do it --- thanks a million MikeSP --- and I enjoyed the ride and natter in the sunshine at Barmouth on Sunday --- I'm gonna miss that lovely bit of country when I move on.

givit[/list]

User avatar
BusaMike
Registered User
Posts: 2638
Joined: Sat Apr 01, 2006 4:57 pm
Antispam - What is 3 x 12?: 36

Post by BusaMike » Mon Mar 26, 2007 10:22 pm

Damn good connection you got all the way to Scotland :shock: :lol:

Likewise bud, I'm still recovering from trying to keep up :lol: posted about it under bala & barmouth thread ;) got that tyre on today, cheers m8

User avatar
JT
Paid up...
Paid up...
Posts: 6245
Joined: Tue Nov 19, 2002 2:15 pm
Antispam - What is 3 x 12?: 48
Location: Exported to Scotland

Post by JT » Tue Mar 27, 2007 8:09 am

Glad to hear you're getting on with things Givitsum, won't be easy I'm sure.
All the best :D

Cheers
JT
Yellow XJR SP 'Simply the Best'

givitsum
Registered User
Posts: 3634
Joined: Fri Feb 13, 2004 9:22 pm

Re: Jamaica ---

Post by givitsum » Mon Nov 19, 2007 8:25 pm

Would n't have believed how up - down and roundabout I was gonne be with this mess but I've survived and today the 'Fair One' and I have agreed to settle. Still living in my caravan in the south of Scotland --- still have the XJR in fact there's a 600 Gixer alongside on the bench at the mo' being street-fightered. New top yoke on order --- not looking forward to the re-wiring nightmare but I'll get there :D

Give me sunshine - hic :drunk: well sober now but had a few with the lads Sat night to drown the sorrows after Scotland bit the dust in their Euro quallie. 8)

givit :dance: :D :D :D

jabba
Registered User
Posts: 490
Joined: Tue Jul 27, 2004 5:12 pm
Antispam - What is 3 x 12?: 48
Location: edinburgh, scotland
Contact:

Re: Jamaica ---

Post by jabba » Mon Nov 19, 2007 9:21 pm

good for you mate now you can plan the future :scratch: lol

User avatar
BusaMike
Registered User
Posts: 2638
Joined: Sat Apr 01, 2006 4:57 pm
Antispam - What is 3 x 12?: 36

Re: Jamaica ---

Post by BusaMike » Mon Nov 19, 2007 9:38 pm

Nice to hear things are finally getting sorted for you Don, and your still having fun North of the border :thumbs:

Post Reply